Skip to Content

Berger Elektro

“Onbeperkte mogelijkheden binnen de perken”Berger Elektro - Jan en Marieke de Oude

Jan en Marieke de Oude  van Berger Elektro:
‘Alles wat door elektriciteit wordt aangedreven kunnen wij installeren. En leveren natuurlijk.

Daarbij staat de klant centraal. Het draait om zijn of haar wensen. Goed luisteren is een voorwaarde. We komen met ideeën en oplossingen waar nog niemand aan heeft gedacht. Ja, we hebben een prachtig vak.’

‘Berger Electro is niet de eerste de beste. Onze basis is stevig. In de jaren van economische tegenspoed zijn we nog klantgerichter gaan denken, en dat pakte heel goed uit. De mix van creativiteit en degelijke vakmanschap werkt daarbij in ons voordeel. Binnen de beperkingen van een budget zijn de mogelijkheden vrijwel onbeperkt. Vertrouwen is daarbij een voorwaarde. Vertrouwen in ons als specialisten, en vertrouwen in ons als partner. Onze focus ligt bij de wens van de klant. Zo doen wij zaken, en niet anders.’

‘Onze server moest vervangen worden, en de telefooncentrale was écht verouderd. We moesten investeren, daarbij moet je de toekomst niet over het hoofd zien. De zaken kunnen alleen nog maar voorwaarts, nietwaar? De mannen en vrouwen van LOKO dachten met ons mee. Daar houden wij van, want waar onze expertise stopt nemen anderen dat over. Innovatie kan niet zonder samenwerking. Dat geldt ook voor vertrouwen. Wij maken nu gebruik van Cloud Computing via fr LOKO Cloud en van hosted telefonie. Het draait goed. We hebben er geen omkijken naar. En als er problemen zijn, dan worden die opgelost.’

‘Er zijn overeenkomsten tussen de LOKO en Berger Electro. Wij zijn beiden voorlopers. Eerder dan de consument zien wij vernieuwingen. In ons eigen vakgebied natuurlijk, maar ook erbuiten. Daar spelen wij op in, maar nooit ten gunste van onszelf. De samenwerking met de klant is voor ons goud. Er is nog een gelijkenis; experts denken in oplossingen en spreken soms in vakjargon. Zowel LOKO als Berger Electro zijn in staat het advies in gewone mensentaal over te brengen. Pas als de klant het begrepen heeft, kun je naar tevredenheid uitvoeren.’