Skip to Content

UniGlobe THL Travel

‘The Highest Level’Uniglobe-THL-1024x576

MKB-ers denken anticyclisch. In tijden van een lastiger economisch klimaat trekken ondernemers in het MKB erop uit. Strak budgetteren is een essentieel onderdeel van goed ondernemerschap, en op zakenreizen valt veel te besparen. Dat wil zeggen; als je er verstand van hebt. En dat hebben wij. De waarde die wij toevoegen is forse kostenbesparing voor de klant. De belofte weegt zwaar, wij leggen onze lat enorm hoog. Het begint met aandacht. Zonder aandacht voor de klant is kwaliteit onmogelijk. Elke klant van UNIGLOBE THL wordt gekend en herkend. Wat wij van de klant terugkrijgen is vertrouwen. Een betere basis voor een gezonde organisatie is er niet.

Tussen LOKO en UNIGLOBE THL zijn veel overeenkomsten. De reisbranche en de ICT-wereld zijn beiden dynamisch. Beslissingen moeten snel genomen worden. Toegankelijkheid en korte interne lijnen zijn een voorwaarde voor een goede communicatie. Het spreken van begrijpelijke taal is uniek voor LOKO. Kom daar maar eens om in ICT-land. Zoals wij onze klanten kennen én herkennen, zo voelen wij ons gehoord en gezien bij LOKO. Aandacht met een hoofdletter. In LOKO vonden wij het juiste MKB-bloed. Wat zij terugkrijgen is vertrouwen. The Highest Level in al zijn aspecten.

UNIGLOBE THL is onze bedrijfsnaam, en THL staat voor The Highest Level. Maar in de eerste plaats staan die drie letters voor oprichters Tessa en Lourens. The Highest Level, dat is nogal een belofte. Binnen de reiswereld is de ICT de allerbelangrijkste factor. Te allen tijden moeten wij daarop kunnen vertrouwen. Ook wij vragen The Highest Level van onze (ICT) dienstverleners. UNIGLOBE THL is reisagent en actief in de zakelijke dienstverlening. Onze klanten behoren tot het internationaal actieve MKB-segment, en zij zijn kampioen budgetbewaking. Daar hebben ze gelijk in. Je kunt een euro maar één keer uitgeven.