Skip to Content

E-mail marketing is zeer effectief

Verstuur regelmatig een nieuwsbrief

E-mailmarketing is een van de meest effectieve manieren om nieuwe klanten binnen te halen – en bestaande klanten te houden. Een betere leadgenerator is er niet.

In onlinemarketing is e-mailmarketing eigenlijk niet te verslaan. Het rendement is effectiever dan social media, direct marketing, contentmarketing en ook dan online display advertising. Alleen de website kan ermee wedijveren, mits de juiste zoekwoorden op de site staan (SEO).

Helaas ontbreekt bij veel MKB bedrijven de tijd om met e-mail marketing aan de slag te gaan. Het versturen van een online mailing vergt soms wat technisch kennis, een gevoel bij software en een zekere mate van discipline.

Uitbesteden van e-mail marketing

Voor veel klanten verstuurt LOKO de nieuwsbrief. De opdrachtgever levert slechts tijdig tekst en afbeeldingen aan en LOKO verzorgt de opmaak en verzending. Inschrijvers en uitschrijvers voor de nieuwsbrief worden volledig automatisch geregistreerd door een speciaal formulier dat op de website kan worden geplaatst. Met behulp van uitgebreide statistieken kan achterhaald worden wie de nieuwsbrief geopend heeft en waar deze persoon op geklikt heeft.