Skip to Content

Microsoft Dynamics 365 for Sales

Online CRM programma:  alle klantdata overal beschikbaar

Ook in de B2B-business leveren klantgegevens veel voordeel op. Als alle klachten, communicatie en informatie over klanten in één database staan, dan kan een salesmedewerker tijdens een verkoopgesprek ingaan op elk item wat eventueel met een andere collega is besproken.

Met een Customer Relationship Management (CRM) wordt een band met klanten opgebouwd, waardoor de klanttevredenheid toeneemt en organisaties succesvoller kunnen zijn. Een CRM systeem ondersteunt organisaties bij het organiseren en automatiseren van bedrijfsprocessen zoals sales, marketing en klantenservice.

Microsoft Dynamics 365 for Sales is binnen enkele minuten beschikbaar  kan binnen enkele dagen worden geïmplementeerd en is volledig geïntegreerd met Office 365, document management, instant messaging & video conferencing.

Meld je hier aan voor het Microsoft Dynamics 365 for Sales ontbijt op 22 juni 2017
CRM-sales-planning-managment

Informatie over klanten

Door data over klanten te verzamelen en te verrijken worden klanten op maat bediend met commercieel succesvolle acties. Dat is alleen mogelijk als de klantdata centraal wordt opgeslagen en alle afdelingen deze kunnen inzien en bijwerken via allerlei apparaten, zowel online als offline. Helaas zitten waardevolle klantdata vaak verstopt in databases waar alleen de verkoop of de e-commerce afdeling toegang toe heeft. Omdat elke medewerker er toe bij kan dragen dat klanten beter worden bediend is het van belang dat elke medewerker toegang heeft tot de data van de klant.

Relaties zijn de ruggengraat van elke organisatie, maar de CRM-software om deze relaties doelmatig te beheren waren tot nu toe voornamelijk afgestemd op grote ondernemingen met voldoende geld om zich een langdurig implementatieproces en hoge kosten voor training, aanpassing en onderhoud te kunnen veroorloven.

Kontakt

Welke klantdata ?

Teveel data opslaan is duur, omslachtig en foutgevoelig. Maar te weinig data zorgt voor beperkingen. Afhankelijk van het doel slaan bedrijven data over klanten op.

Bijvoorbeeld:

  • persoonsgegevens
  • transactie- en salesgegevens
  • interesses
  • contactinformatie
  • marketingactiviteiten

Bedrijven die sneller op de markt willen reageren en snel nieuwe functionaliteiten willen omarmen, zijn beter af met een online CRM applicatie.

01-0002

Beheren en benaderen van relaties

Microsoft Dynamics 365 for Sales is een flexibele CRM oplossing die snel kan worden aangepast aan de huidige wensen van organisaties. De applicatie biedt een flexibel, schaalbaar platform dat kan worden uitgebreid naarmate de onderneming groeit.

Microsoft Dynamics 365 for Sales  is de nieuwe customer relationship managementsoftware die past bij de behoeften en het budget van MKB en grote organisaties en die helpt om meer uit relaties te halen. Microsoft Dynamics 365 for Sales is eenvoudige, flexibele en geïntegreerde CRM-software die medewerkers faciliteert in het uitvoeren van goed relatiebeheer, nemen van gefundeerde beslissingen, verhogen van de omzet en het bieden van superieure service aan klanten. Op allerlei apparaten is het mogelijk om klantdata in te zien en te bewerken, zowel online als offline.

Available in high-resolution and several sizes to fit the needs of your project.

Microsoft Dynamics 365 for Sales

Microsoft Dynamics 365 for Sales is binnen enkele minuten beschikbaar vanuit de Microsoft Cloud, kan binnen enkele dagen worden geïmplementeerd en is volledig geïntegreerd met Office 365, document management, instant messaging & video conferencing.

Profiteer met Microsoft Dynamics 365 for Sales van de voordelen die de cloud biedt, zoals:

  • Snel aan de slag – In vijf minuten een werkende omgeving
  • Eenvoudig te beheren – het beheer van kostbare data is bij Microsoft in goede handen
  • Hoge beschikbaarheid – Betrouwbare prestaties, ondersteund door een Service Level Agreement (SLA) met financiële garanties die 99,9% uptime garandeert
  • Flexibiliteit – Schakel meer of minder gebruikers aan, op basis van uw behoefte
  • Voorspelbare kosten – Geen investeringen + een vast bedrag per maand per gebruiker

Waarom LOKO?

Een optimale workflow en efficiënter werken. De geboden service en gekozen software moeten passen bij het bedrijf. Kleine aanpassingen in de bestaande situatie kunnen al een groot verschil maken. Maar soms is daar méér voor nodig. Kunnen bedrijfsprocessen geoptimaliseerd worden? Is het tijd voor een flinke vernieuwing op ICT-gebied? Ook dan kunnen bedrijven op LOKO rekenen. Samen zorgen voor software die precies past bij de doelstellingen van een organisatie en zo betere resultaten behalen, dát is wat telt.