Skip to Content

LOKO Mailservice

Mailing online versturen

Om klanten en prospects te benaderen is e-mail marketing de meest efficiënte en doeltreffende manier. Het is goedkoop, snel, interactief en meetbaar. Vandaar dat het aandeel van e-mailmarketing in de marketingbudgetten ieder jaar groeit met 10% of meer.  Het is dan ook één van de snelst groeiende marketingmiddelen.

Met de nieuwsbrief service heeft LOKO het voor ondernemers mogelijk gemaakt om deze taak volledig uit te besteden. Om een online mailing te versturen behoeven alleen maar e-mailadressen, tekst en afbeeldingen aangeleverd te worden . De mailing wordt door de medewerkers van LOKO opgemaakt naar wens en na akkoord op het gewenste tijdstip verstuurd.

De pluspunten om in zee te gaan met LOKO voor het versturen van e-mailings zijn:

  • LOKO Mailservice is direct inzetbaar
  • Geen technische kennis nodig
  • Professionele vormgeving
  • Zorgeloze communicatie
  • Vast bedrag per maand
  • Geen verborgen kosten
Businessman Checking Time

Vooral de wat kleinere ondernemer heeft niet voor iedere taak een aparte medewerker in dienst.

Het versturen van e-mailings schiet er dan ook regelmatig bij in omdat de kennis ontbreekt en/of doordat men ‘te druk’ is. Uitbesteden aan de medewerkers van LOKO is dan een goede optie.

Het beheer van de e-mailadressen incl. het aan- en afmelden wordt geregeld.  Gebruikers hebben een eigen online account waarin statistieken van verzendingen van de mailings geraadpleegd en gedownload kunnen worden. Er kan na verzending exact bekeken worden welk e-mailadres waarop geklikt heeft, op welk moment en op welke link.

 

Campagne

Op aangeven van de klant wordt in korte tijd een e-mailmarketing campagne gecreëerd. Het beheer van de e-mailadressen, incl. het aan- en afmelden wordt volledig automatisch geregeld. Gebruikers hebben een eigen online account waarin de statistieken kunnen worden ingezien.

Personaliseren

Er zijn diverse mogelijkheden om een mailing te personaliseren. Dit is afhankelijk van het aantal gegevens dat bij de e-mail adressen wordt geüpload. Te denken valt bijvoorbeeld aan regio, postcode, geslacht, leeftijd, klant of prospect, noem maar op.

Automation

Heeft een aantal van de relaties op een bepaald item geklikt in de mailing dan kan hierop volgend weer volledig geautomatiseerd een vervolgmailing aan deze relaties worden gestuurd.

Waarom LOKO?

Wie met LOKO in zee gaat, kan rekenen op commitment. Inzet, gedrevenheid en betrokkenheid zijn daar belangrijke elementen van. LOKO zoekt  samen met klanten naar oplossingen en bouwt aan relaties. Het doel van LOKO is om de IT en ICT bij bedrijven compleet te maken.

Beloften
FerrySchrijnewerkers_2
"Klanten zijn partners van onze missie"