Skip to Content

Systeembeheer

close

Goed systeembeheer: preventief en tijdbesparend

Door onderhoud te plegen en te werken aan het preventief verbeteren van systemen houdt LOKO de kwaliteit van het bedrijfsnetwerk continu in de gaten. Tijdens een bezoek van de systeembeheerder worden back-ups en servers gecontroleerd en harde schijven opgeschoond. Door op deze manier periodiek systeembeheer uit te voeren wordt de kans dat systemen uitvallen verkleind. Zijn er toch eens problemen met hard- of software? Dan lost de systeembeheerder deze op.

Systeembeheerder gezocht

Het overkomt ieder bedrijf weleens: Door vakanties, ziekte of drukke periodes lijkt het eigen IT-personeel handen tekort te komen. Ook dan kunnen LOKO systeembeheerders bijspringen. Ze leveren dan de nodige deskundigheid én vullen het tekort aan capaciteit op de afdeling automatisering aan.

24 hour support

Remote beheer

Systeembeheer op afstand

Dankzij Remote Beheer kunnen ICT-systemen en netwerken ook op afstand worden beheerd. Zo kunnen bedrijven een hoop kostbare tijd besparen en hoeven medewerkers daar niet meer naar om te kijken. Lees meer

Waarom LOKO?

Wie met LOKO in zee gaat, kan rekenen op commitment. Inzet, gedrevenheid en betrokkenheid zijn daar belangrijke elementen van. LOKO zoekt samen met klanten naar oplossingen en bouwt aan relaties. Het doel van LOKO is om de IT en ICT bij bedrijven compleet te maken.

Ons succes is vooral ingegeven door onze inzet, gedrevenheid en betrokkenheid: wij zijn 24/7 bereikbaar, denken in oplossingen en niet in problemen, hebben een hoog kennisniveau en durven kritisch te zijn naar opdrachtgevers als dat leidt tot een hoger rendement.

Wij leggen de nadruk op het samenwerken en bouwen graag partnerships op. Een goed sociaal zakelijk netwerk is voor ons een voorwaarde om successen te boeken. Met veel van onze klanten hebben wij al een lange relatie: wij hebben onze bedrijfsactiviteiten gezamenlijk en gestaag uitgebouwd.

Het realiseren van een goede oplossing of een passend product begint pas nadat er goed is gekeken, er vragen zijn gesteld en zo een gedetailleerde analyse is ontstaan. Want alleen wanneer de wensen en behoeften van de klant duidelijk zijn, kan er worden gewerkt aan vernieuwing en verbetering.

_FJA2623 met rood met blur aan zijkanten
"Samenwerken leidt tot betere resultaten"