Veilig en zonder zorgen

Online Back-up

Altijd en overal veilig werken in je online IT-omgeving

LOKO's online back-up werkt zonder dat de klant er omkijken naar heeft. Er behoeft geen tape of harddisk verwisseld te worden voor de correcte werking van de back-up.

Optimaal beveiligd, altijd beschikbaar

Met LOKO Online Back-up zijn kostbare bedrijfsgegevens altijd veilig en beschikbaar. De automatische back-ups worden opgeslagen in een streng beveiligd datacentrum. Eén van de opties is bijvoorbeeld dat gekozen kan worden hoe vaak een back-up wordt gemaakt. Zo wordt voorkomen dat bestanden kwijt raken door een calamiteit.

LOKO online back-up is gebaseerd op een cliënt/server softwareoplossing. Dit betekent dat er software op de computer wordt geplaatst en dat deze software in verbinding staat met een server in het datacentrum. De software regelt op een intelligente manier de back-up van uw data naar het datacentrum.

Snel herstel

Vindt er een calamiteit plaats zoals bijvoorbeeld brand of waterschade, dan kan de verloren data in korte tijd hersteld worden.  E-mailberichten en documenten, bijna alles wordt opgeslagen bij het maken van de back-up.

Voordelen LOKO’s online back up:
  • Data wordt op hoog niveau versleuteld in het zwaarbeveiligde datacenter in Amsterdam;
  • De data staat in een gecertificeerd datacenter volgens de de hoogst mogelijke ISO certificering;
  • Data is altijd beschikbaar

Dataverlies

Brand, waterschade, blikseminslag, defecten en andere rampen kunnen enorme schade veroorzaken. Een rampzalige situatie die geen enkel bedrijf mee wil maken. Toch komt het nog regelmatig voor dat:

  • back-ups niet worden gemaakt;
  • de back-up tape in het eigen pand wordt bewaard;
  • er niks op de back-up tape blijkt te staan.

Stel je eens voor dat alle data weg is, wat moet je dan beginnen als ondernemer.  Met LOKO Online Back-up behoren de zorgen over dataverlies voortaan tot het verleden.

Ook flexibel en veilig werken in de cloud?

Neem vrijblijvend contact met ons op

Contact

“Service van de zaak.

Zoals het hoort.”

Servicedesk

Bij vragen staan onze professionals van de servicedesk voor je klaar. Bellen kan elke werkdag van 7.30 tot 18 uur. Als het even kan, lossen we het probleem meteen voor je op. En ook buiten kantoortijd zijn we bij calamiteiten goed bereikbaar. Daar betaal je niks extra’s voor: service van de zaak. Zoals het hoort.

Benieuwd hoe onze cloud oplossing jou kan helpen?

Vraag jouw gratis adviesgesprek aan. Of neem contact met ons op voor meer informatie over onze dienst.