Veilig en extern in orde

LOKO Zakelijke telefonie

Zakelijke telefonie met VoIP

Een externe telefooncentrale bespaart geld en creëert rust. Met de telefonie oplossingen van LOKO kan het telefoonverkeer optimaal geregeld worden.

Betrouwbare Telefonie

Dankzij hosted telefonie kan worden gezorgd voor goede bereikbaarheid: 24 uur per dag en 7 dagen per week. Geen telefooncentrale in eigen pand, maar externe telefooncentrales, faciliteiten én technische specialisten die de telefoondiensten voortdurend in de gaten houden. Van onverhoopte calamiteiten merken bedrijven niets; in een dergelijke situatie worden alle telefoniediensten naar een andere beveiligde locatie doorgestuurd.

Overal bereikbaar

Maken werknemers gebruik van flexibele werkplekken, of ze werken bijvoorbeeld veel op andere locaties, dan mag dat natuurlijk niet ten koste gaan van goede telefonische bereikbaarheid. De oplossing hiervoor is Managed Voice van LOKO. Met Managed Voice zijn medewerkers altijd op hetzelfde nummer bereikbaar, waar zij zich ook bevinden. Omdat de applicatie goed inzicht geeft in het belgedrag van medewerkers, kan Managed Voice ook goed worden gebruikt om processen te optimaliseren en zo tijd en geld te besparen.

Voordelen LOKO Telefonie:
  • Geen investering in een eigen telefooncentrale;
  • Beheer en onderhoud inbegrepen;
  • Geregeld op een veilige externe locatie;
  • Geen aparte netwerken nodig.

“Een externe telefooncentrale bespaart geld en creëert rust.

LOKO Managed Mobile

Mobiele telefonie, geïntegreerd met de vaste telefonie van het bedrijf. Dat kan met Managed Mobile. Medewerkers die gebeld worden op hun vaste telefoonnummer, zijn daarmee ook bereikbaar op een mobiele telefoon. Zonder extra doorschakelkosten kunnen medewerkers overal in Nederland op hetzelfde nummer bereikbaar zijn. Aparte telefoons of speciale apps zijn niet nodig; Managed Mobile kan op ieder mobiel toestel worden gebruikt.

Ook overal en veilig telefoneren?

Neem vrijblijvend contact met ons op

Contact

“Service van de zaak.

Zoals het hoort.”

Servicedesk

Bij vragen staan onze professionals van de servicedesk voor je klaar. Bellen kan elke werkdag van 7.30 tot 18 uur. Als het even kan, lossen we het probleem meteen voor je op. Daar betaal je niks extra’s voor: service van de zaak. Zoals het hoort.

Benieuwd hoe onze telefonie oplossing jou kan helpen?

Vraag jouw gratis adviesgesprek aan. Of neem contact met ons op voor meer informatie over onze dienst.