Skip to Content

Telefonische bereikbaarheid

close

Altijd en overal bereikbaar zijn? Dat kan met de telefonie oplossing van LOKO.

De bereikbaarheid van organisaties met alle medewerkers, is voor iedereen erg belangrijk. Dat is geen nieuws. Maar bereikbaarheid stopt niet bij bellen en gebeld worden De telefonie is een onderdeel geworden van de ict-omgeving en biedt interessante mogelijkheden door het bijvoorbeeld te koppelen aan bestaande softwaresystemen zoals bijvoorbeeld een CRM-pakket.

Een hosted oplossing zorgt ervoor dat iedereen beter bereikbaar is. Bijvoorbeeld door de vaste telefonie te integreren met mobiel, waardoor medewerkers bereikbaar zijn op één nummer. Het gebruik van directe telefoonnummers zorgt voor efficiëntere afhandeling van het inkomende verkeer.Verder zijn mogelijkheden als doorschakelen (bij in gesprek of in bespreking), het gebruik van belgroepen en keuzemenu’s gemakkelijk te regelen. Ook is bereikbaarheid vanuit de Cloud verbeterd door onwikkelingen als chat, video en mobiel.

Loko Managed Mobile

Mobiele telefonie, geïntegreerd met de vaste telefonie van het bedrijf. Dat kan met Managed Mobile. Medewerkers die gebeld worden op hun vaste telefoonnummer, zijn daarmee ook bereikbaar op een mobiele telefoon. Zonder extra doorscchakelkosten kunnen medewerkers overal in Nederland op hetzelfde nummer bereikbaar zijn. Aparte telefoons of speciale apps zijn niet nodig; Managed Mobile kan op ieder mobiel toestel worden gebruikt.

Businesswoman checking her phone

Betrouwbare telefonie

Dankzij hosted telefonie kan worden gezorgd voor goede bereikbaarheid: 24 uur per dag en 7 dagen per week. Geen telefooncentrale in eigen pand, maar externe telefooncentrales, faciliteiten én technische specialisten die de telefoondiensten voortdurend in de gaten houden. Van onverhoopte calamiteiten merken bedrijven niets; in een dergelijke situatie worden alle telefoniediensten naar een andere beveiligde locatie doorgestuurd.